TENTANG KAMI!!!

CATERING AND WEDDING PLANNER

Johari Catering adalah merupakan sebuah produksi tempahan atas talian (ONLINE BOOKING) dari Johari catering yang terlibat secara serius dalam industri katering dan perkahwinan umumnya. Berpengalaman mengendalikan pelbagai majlis samada perkahwinan, korporat atau umum dengan bilangan sehingga 3000 orang. Berdasarkan pengalaman & komitmen kami didalam industri ini ia adalah merupakan satu kekuatan & kelebihan kepada kami bagi memberikan servis & kualiti perkhidmatan yang lebih baik buat bakal-bakal pelanggan kami.
Konsep perkhidmatan semua dalam satu atau lebih dikenali sebagai “One Stop Centre” yang kami tawarkan akan memberikan banyak kelebihan kepada pelanggan kami dimana penjimatan dari segi kos, masa & tenaga bakal diperolehi. Oleh itu konsep Istana Pengantin diwujudkan dimana bakal Raja Sehari boleh mendapatkan segala keperluan dibawah satu bumbung tanpa perlu memeningkan kepala lagi.
Kami amat yakin dan percaya bahawa dengan adanya kerjasama dan komitmen dari setiap warga kerja kami pasti akan mampu memberikan saingan dan seterusnya memenuhi kehendak serta citarasa pelanggan masa kini. Di Johari Catering kami sememangnya amat menitikberatkan tentang setiap keperluan dan kehendak pelanggan-pelanggan kami dan justeru itu kami akan berusaha sebaik-baiknya untuk memberikan hanya yang terbaik buat semua pelanggan kami. Di Johari Catering MEREALISASIKAN IMPIAN ANDA DAN PERKHIDMATAN YANG UNGGUL!!!

“LEBIH PILIHAN..LEBIH NILAI..LEBIH BERBALOI!”

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan